Re: Pomocy, Help, Hilfe - złośliwy program

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 23:59:41 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz.bichtaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4f0d.00000770.41056274@newsgate.onet.pl...
> Witajcie,
> jestem tu po raz pierwszy i od razu szukam pomocy.
> Otóż zainstalował mi się jakiś program, który stale dodaje mi do
Ulubionych w
> explorerze adresy stron porno i wielu innych. Dodatkowo nie mogę mieć
własnej
> strony startowej, bo ciągle wyskakuje mi jakaś inna. Kiedy to wszystko
usunę,
> pojawia się od nowa.
> Gdzie to się zachaczyło żeby wykasować?
> Problem błachy ale uciążliwy.

Ech... szkoda tych wczesniejszych ludzi... piecdziesieciu napisze to samo...
a wszystkich stac tylko na "ntg" itd.
Swoja droga to moze i rzeczywiscie ntg, ale jaki jest sens pisania tego
samego co 10 przedmowcow?

Ja tez to mialem. Sukinsynstwo wredne. To trojan jakis zawszony. Najpierw
powyrzucalem wszystko smieciowate z msconfig (tam sie to chyba w 10
miejscach wrzucilo u mnie), potem restart, uruchomienie norton antyvirus w
opcji fullscan (z nowa baza). Powypieprzac te pliki ktorych on usunac nie
moze a znajdzie tez w archiwach (tu jest tego sporo - szczegolnie w
temporarach) - wypieprzac najlepiej recznie wszystkie archiwa do ktorych sie
przyczepi, albo po prostu usunac wszystko jak leci tam. Nastepnie jeszcze
raz przeszukac najlepiej caly katalog windows i ew. documents and settings w
winXP. Jak cos znajdzie to recznie szukac (np. windows commanderem) i
wypieprzac wszystko co sie wyda podejrzane :)
Potem chyba juz bylo wszystko ok, ale nie wiem czy to z tego powodu nie
musialem jeszcze wlaczyc "zabezpieczenia polaczenia internetowego" - mam
neostrade i na infolinii straszyli ze z tym nie bedzie dzialalo. Ale dziala
wsio ok, a problem przestal wystepowac :)

Pozdrawiam, choc ntg wg niektorych :)

--
chemik333@wp.pl
GG 294840