k. graf. z tv-out??

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 23:40:06 MET DST

witam

chcialbym zakupic karte graficzna z TV-out. Nie gram w gry, ale ogladam
filmy dlatego wazny jest dla mnie obraz na TV i do tego to chyba nie musze
miec super karty. Czy mozecie mi doradzic ktora karte powinienem wybrac?
Slyszalem ze do filmow lepsze sa Radeony niz nVidia (GF). Interesuje mnie
karta jak najtansza, (bede tez rozgladal sie na allegro), ale nie
przesadnie, stawiam na jakosc a potem cena tylko ze nie chce miec karty
ktorej mozliwosci i tak bym nie wykorzystal.

pozdrawiam
soonic

PS. Teraz uzywam GF MX 200 BEZ tv-out, takze moze cos lepszego niz ta.