Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 23:01:22 MET DST

rosi wrote:

> tu sie definitywnie nie zgodze... zoom optyczny min. 3x to jest
> minimum socjalne dobrych zdjec, a czesto ciezko jest zrobic dobre
> zdjecie bez tego

Bez przesady, oczywiście sie przydaje, ale kiedy aparatów cyfrowych nie
było to w kompaktowych mało kto miał zoom i jakoś sobie ludzie radzili.
Wiadomo, że z optycznym zoomem jest dużo wygodniej, ale nie znaczy to,
że nie da sie zrobić zdjęcia. Oczywiście mówie o amatorskich
zastosowaniach typu zdjęcie rodziny czy przyjaciół.
Ja w niektórych momentach odczuwam brak dużego zooma, ale nie jest to
tak, ze sobie bez nieg nie poradze:) I dlatego z kupna aparatu chyba
zrezygnuje.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647