Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 22:34:07 MET DST

Sander wrote:

> Na cyfraka to kiedyś miałem chrapkę, ale mi już przeszło ;)

Teraz można niedrogo kupić. 2mpx i drobny zoom, a nawet bez zooma
wystarczy do amatorskich zastosowań. Bo ze mnie przynajmniej wielki
fotograf nigdy nie będzie:) Sprzedaj swojego pentaka, kup sobie Bartona
to jeszcze na aparat Ci wystarczy:D

> No nie może być ;D

Też mi zajęło troche czasu zanim uświadomiłem sobie, że google nic nie
może znaleźć:P

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647