Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 22:29:38 MET DST

Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ce3o0m$ggd$1@inews.gazeta.pl...

> Canon i455 to drukarka akurat:) A cyfraka możnaby przy okazji wymienić.
> Canon A40 to coprawda niezły aparat, ale sie już zestarzał. Robi imho
> słabe zdjęcia z zoomem optycznym. zoomu jest mało (tylko 3x), mpx też
> mogłoby być więcej. Ale już ochłonąłem, nie chce aparatu, ten mi
> wystarcza!! I musze sie trzymać tego postanowienia:)

wiecie co chlopaki??? fajnie sie czyta wasza prywatna korespondencje... moim
zdaniem to taka forma ekshibicjonizmu, pisac prywatna poczte na grupy
dyskusyjne...

a gwoli scislosci z drukarka to zapewne chodzilo o technologie PictBrige,
ktora wykorzystuje wewnetrzna funkcje druku aparatu cyfrowego bez wlaczania
komputera... i455 i wyzsze posiadaja ta technologie fabrycznie... fajna
zabawka, byle nie w wydaniu hp, bo przy ich technologii to zalamka...