Re: skanowanie obiektow 3D

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 20:48:50 MET DST

skaner musi być CCD - CIS nadaje się dosłownie tylko do rzeczy płaskich
- w słabszych modelach potrafi faktura papieru mu przeszkadzać (np
czerpanego).

kiedyś gdzieś widziałem zabawny tutorial jak zeskanować misia...
dosłownie. budowąło się kartonowe pudło tak, żeby był odgrodzony od
otoczenia z boków - potem podświetlało się go od tyłu lampą z przodu
szedł czujnik ze swoim światłem. :) i najlepsze jest to, że to ma prawo
zadziałać :) oczywiście efekt będzie jaki będzie ale ja na podobnej
zasadzie skanowałem fragmenty owoców i owady... :) działało bardzo
dobrze. choć ja to potem bardzo obrabiałem...

ale nie zmienia to faktu, że to prowizorka.

--
iTuiTu