Re: Piorun strzelil w hub? Jak sie zabezpieczyc?

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:58:24 MET DST

Użytkownik "urena" <kasna@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ce3brs$ol8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Rozmawialem dzis ze specem z energetyki i powiedzial ze od nich zadnego
> odszkodowanie nie dostane bo ... jest ustawa ktora mowi ze wlasciel
budynku
> musi miec jakies zabezpieczenia na wypadek piorunow etc.

Pewną rekompensatą kosztów może być ubezpieczenie od przepięć. Niedawno o
tym
pisałem:
http://groups.google.pl/groups?selm=cdmoku%24gki%241%40opal.futuro.pl
Zapytaj w PZU jaka jest w twoim wypadku możliwość ubezpieczenia się.

Słyszałem też o jakiś filtrach na kable UTP które mają chronić przed
przepięciami. Ale są drogie. Kilkanaście (dziesiąt?) zł za sztukę.

pozdrawiam
jahu