zewn. obudowa SATA + USB

Autor: kyle <darek_kr_at_op.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:54:39 MET DST

witam,

mam pytanie, czy widzial ktos zewn. obudowe, do ktorej mozna wlozyc dysk
SATA, majaca wyjscie USB?
zastanawiam sie nad zakupem nowego dysku. z racji tego, ze nie mam juz
wolnego miejsca na kontrolerze IDE, chcialbym ten dysk podlaczyc do
kontrolera SATA (nawiasem mowiac zastanawiam sie nad Hitachi DeskStar 7K250
i WD Caviar SE WD2000JD, ktory lepszy?). docelowo nowy dysk mialby pracowac
z laptopem, dlatego bede potrzebowal zewn. obudowe.
wiem, ze sa przejsciowki SATA<->PATA, ale wolabym miec obudowe z natywnym
interfejsem SATA.

pozdr.
kyle