Re: Z magnetowidu do komputera - jak?

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 19:28:09 MET DST

Witam i dziękuję również za te rady.

> Darmowy Audacity
> http://audacity.sourceforge.net/
> Można or razu do mp3 (potrzebny dodatkowo Lame - też darmowy)
Niestety okazało się, że mój magnetofon (UNITRA MK-450) właśnie się zepsuł.
Problem w tym, że nie wiem czy w ogóle da się go naprawić no i ile to będzie
kosztowało.
Bardzo liczyłem na jego "wyjście liniowe" spodziewając się, że przekaz
z magnetofonu do komputera będzie tą drogę cyfrowy - czy tak?
Nie mogąc w tej chwili zrobić nic więcej zrobiłem próbę łącząc wyjście słuchawkowe
walkmana z wejściem mikrofonowym w komputerze i uruchamiając zwykły (windowsowy)
rejestrator dźwięku. Owszem, nagrało się, ale jakość okropna, nie do przyjęcia.
Zresztą należało się tego chyba spodziewać. Chociaż walkman jest frimy Sony i przez
oryginalne słuchawki dźwięk jest bardzo dobry.

Podobno obecne na rynku magnetofony, a właściwie radiomagnetofony, nie mają wyjścia
liniowego. Czy to prawda?

Pozdrawiam
Adam