Głośniki - problem z wyborem

Autor: Tomac <qweasdzxc_usunto__at_o2.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 18:57:36 MET DST

Witam,

Od razu zaznaczam że archiwum przekopałem :-)

Szukam głośników - ale mam dość specyficzne wymagania:
- Obowiązkowe gniazdo słuchawkowe
- Znośny dźwięk (do słuchania muzyki mam oddzielny sprzęt),
- 2.1, może być 2.0 (niepotrzebne więcej)
- cena - najchętniej do 150PLN
Może ktoś coś poradzi?

Będą połączone z Sound Blasterem Live. Creative 350 i 380 nie mają wyjścia
na słuchawki, tak samo jak Longtech 622.
W tym przedziale cenowym z "lepszych" producentów znalazłem Logitech S3-30
(ewentualnie X-120 - ale to 2.0) - posiada ktoś (może jakaś opinia)? Gdzieś
mignęło mi info że mają gniazdo słuchawkowe, ale nie mam pewności (w sklepie
żadnym się nie natknąłem coby "obmacać").

Ironią losu jest to że zestawem idealnie spełniającym wymogi "techniczne"
jest Manta 650 - łącznie z włącznikiem i gniazdem na pilocie... Tylko nie
wiem jak z dżwiękiem - byłem w MM to grało to nawet nie tragicznie...

Z góry dzięki,
Pozdrawiam,
Tomac