Re: drukarki laserowe z allegro -- wierzyc?

Autor: Yakhub <jakub_at_jasna.tarnow.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 13:59:32 MET DST

> witam, mam dylemat, czy wierzyc opisom drukarek laserowych jesli na
> przyklad czytam, ze "ma porysowany beben, nie wciaga kartek" albo
> "wciaga, ale nie oddaje" i do tego.. "przebieg tylko 8254 stron".
>
> czy ONI sciemniaja? czy ONI moga zmienic stan licznika stron? jak to jest?
>
> pozdrawiam,
> Geos

Akurat drukarki nie kupowalem - ale kupowalem na Allegro mnostwo innego
pól-zlomu i w zdecydowanej wiekszosci przypadkow bylem zadowolony. Pamietaj,
ze przysluguje ci prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciagu,
bodajze, tygodnia od otrzymania przesylki - o dziwo, nie jest to jedynie
prawo 'papierowe' i na Allegro wiekszosc sprzedawców nie robi z tym
problemów (choc trzeba sie wówczas liczyc z 'odpowiednim' komentarzem). Jak
juz pisal mój przedpiszca - nalezy zawsze brac poprawke na opis i dokladnie
sie o wszystko dopytac.

>bierz poprawke na ich zrodla zaopatrzenia - czesto sa to "reaktywowane" w
ich serwisach "trupy"

Zgadzam sie w 100%, jednak w wiekszosci przypadków jest to oczywiste i wielu
sprzedawców nawet sie z tym nie kryje.

Kolejna rzecz, na jaka nalezy zwrócic uwage przy kupnie starego i
egzotycznego lasera to dostepnosc tonera..... Mialem kiedys drukarke marki
STAR (kupiona w komisie za 200zl). Jak sie skonczyl toner, to okazalo sie,
ze nowy trzeba by sprowadzac specjalnie dla mnie z Tajwanu, czy innego Hong
Kongu i ze bedzie to kosztowalo wiecej, niz drukarka (choc i tak bylem z
niej zadowolony, bo wydrukowalem bardzo duzo za te 200zl).

Pozdrawiam
Yakhub