Re: ?? Jaką płyte wybrać i jaki do niej procesor ???

Autor: <xob_at_blokersi.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 12:01:09 MET DST

> Jeżeli chcesz zostać przy SDRAm a mieć Athlona XP to może warto pomyśleć o
> płycie MSI K7T Turbo (lub Ver5 Turbo2), które po upgrade biosu pozwola na
> obsługę Athlon'ów XP z jąderm Palomino (tzn max Athlon XP 2000+)

próbowałeś na tej mobo instalować wyższego procka ? czy opierasz się tylko
na tym co producent napisał w BIOSie ?

jak narazie nie spotkałem żadnej starszej płyty na KT133 i wyższych która
nie uruchomiłaby sie z Bartonem 3200+
jedyne oznaki 'braku obsługi' przez daną płytę tego procka objawiały się
wyświetleniem w BIOSie:
Unknown K7
Unknown AMD Processor
lub podobnej informacji
niemniej - nie wpływało to w żadne sposob na dzialanie komputera.
ale jak widac dla wielu osob to co wyswietla BIOS to rzecz świąta i ...
bardzo ważna ;)

u mnie na Abicie NF7 mam Unknown CPU :) a to z powodu zmian na procesorze
( Thorton @ Barton @ Mobile @ M )

--
Xob