Re: ?? Jaką płyte wybrać i jaki do niej procesor ???

Autor: squirs <squirs_at_wytnijto.go2.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 11:04:55 MET DST

> Chciałbym teraz wymienić ten procesor i płyte ale tak by wykorzystać
> tą pamięć co mam i która daje mi w sumie w pełni wykorzystana 512MB.
> Myślałem o zmianie na Athlona XP tylko nie wiem jaki wybrać model,
> zegar i do niego płyte. Powiem też od razu iż, nie chciałbym
> przeznaczać zbyt wiele kasy na ten cel.

Jeżeli warunek wykorzystania używanych dotychczas pamięci jest konieczny , i
do tego miałby być Athlon XP , to musisz poszukać z drugiej ręki np. na
Allegro płyt głównych typu np. ASRock K7VT2 czy też ECS K7S5A które miały i
gniazda na DDR i na pamięci które posiadasz teraz.Do tego możesz kupić
Athlona zjądrem Thoroughbred (Barton już nie pójdzie na takiej płycie) czyli
do AXP2400+.
Ale może warto dołożyć do innej płyty i pamięci też wymienić na DDR-y ? To
już sam zdecyduj.

--
Pozdrawiam