Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 10:01:11 MET DST

Sander napisał:

> Ale to raczej nie problem drukarki, tylko chipsetu VIA na płycie,
> spróbuj zainstalować nowsze/inne drivery do chipsetu VIA 4in1.

Gdybym miał partycję windowsową w używalnej formie to może bym to zrobił
by się przekonać czy działa. Jednak kompletna reinstalacja Windowsa,
systemu, którego używam może 5% czasu to więcej kłopotu niż kupno
kontrolera. Chciałbym jednak mieć pewność czy to rzeczywiście rozwiąże
moje problemy...

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/