Re: pliki > 2 GB

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 26 Jul 2004 - 09:08:46 MET DST

" Rafał" <bezspamu.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:ce29v6$825$1@inews.gazeta.pl...

> czy na filesytemie FAT32 można tworzyć pliki wieksze od 2 GB ?

Nie, ale XP obsluguje IMHO lepszy system NTSF, ktory odnosnie tego, nie
ma zadnych ograniczen (jak jest inaczej, niech ktos mnie poprawi.

> czy na płycie DVD mozna nagrać plik np. 4 GB ?

Nie wiem

> pytania dotyczą wystemów Win98 i XP

File system jest niezalezny od systemu (tzn albo go obsluguje, albo nie)

A wogule, to NTG sa odpowiednie grupy od tych systemow i tam powinienes
pytac. Tu rozmawiamy tylko o sprzecie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl