ASUS P3B-F i wolny HDD

Autor: YoungEagle <wiktor-expo_at_go2.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 23:07:12 MET DST

Posiadam płytę ASUS P3B-F która jak wiadomo jest wyposażona w dość
nieprzyjazny mi chipset 440BX.
Procesor: PIII 866 MHz
RAM : 512 MB major SDRAM (2 x 256 MB)
System : Windows ME PL
Dysk : Barracuda V 60 GB
           IBM DTLA 15 GB
Kontroler : Promise Ultra100Tx2, lub Highpoint hpt370, jednak na obu jest to
samo

Problem polega na tym, iż wszelkie testy dysku twardego wykazują załamujące
wyniki. Przykładowo z żadnego dysku podłączonego do tej płyty głównej nie
udało mi się osiągnąć większego transferu jak 5 MB /s niezależnie od tego
czy są podłączone przez Promise'a, Highpointa czy przez kontroler IDE na
płycie głównej. Nawet komputer mojej siostry jest szybszy a to jest skandal.

Proszę o pomoc.

Wiktor na skraju