Re: >>> OVERCLOCKING GAINWARD FX 5600 Ultra <<<

Autor: MaYa <wojtekm_at_poczta.fm>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 22:21:48 MET DST

Użytkownik "Jaacek" <jklz@op.pl> napisał w wiadomości
news:4f0d.00000350.41040695@newsgate.onet.pl...> Witam wszystkich, mam takie
nietypowe pytanie: Ile należy podkręcić tą krtę (
> GPU 300 i DRAM 400 ) żeby uzyskac w 3D Marku satysfakcjonujący wynik ( 11
tys
> 3D marks ) i w dodatku nie spalić jej ? Dziękuję za wszystkie
odpowiedzi...

Ech, nie spalisz jej bez podnoszenia napięcia na szynie AGP. Co do
przetaktowywania, podnos czestotliwosci taktowania o 10MHz i sprawdzaj (min
30 min.) czy w wyswietlanej grze nie wystepuja atrefakty lub ew. czy nie
zawiesza sie komp. Z mojego doswiadczenia wychodzi, ze ta kata rusza na 250
MHz GPU i 560 DRAM, ale to w wypadku wersji 256 MB (wolniejsza pamiec).
Przestaw ja w tryb 3D, bo tak niskie taktowania, jakie podales, sa
charakterystyczne dla trybu 2D (poszukaj w ustawieniach sterownikow).
Pozdrawiam.

wojtek