Maistrala AGP off.

Autor: marian sokołowski <the.moon_at_poczta.fm>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 21:24:07 MET DST

Witam serdecznie grupowiczów.

Własnie takie informacje jak w tytule mozna wytropic u mnie w kompie.
Niby wszystko chodzi normalnie ale przeciez AGP nie powinno być "off"
I tutaj mam pytanie do grupowiczów znających się na rzeczy, czy w
konfiguracji jak moja jest to normalne.

Plyta Soltek KT600R, Athlon 2500+ (podkrecony wczoraj poprzez zmianę FSB
na 3200+) DDR 256/400, ATI Radeon 9200 se. BIOS AMI 07.000T
Oczywiscie plyta jak i karta obsługują AGPx8

Poza tym zainstalowalem (na pewien czas) inne pozafrmowe sterowniki
"Omega ati". Teraz mam z powrotem oryginalne, i sprawdzając komputer
zauwazyłem, że rzeczone AGP jest "off". Zajrzałem do Biosu a tam w opcji
dotyczącej AGP jest jedynie informacja, że jest x8, ale dostępu do
ustawień tej opcji nie ma, abu móc tam cokolwiek innego ustawić. W
instrukcji jest napisane, że domyslnie jest "auto" i wynika z niej, że
dostęp do tej opcji powinien być.

Dodam, że po zmianie taktowania FSB z powrotem na 166 nic się w tej
materii nie zmienia. Także załdowanie do biosu domyślnych ustawień nie
daje rezultatu.

Trudno mi powiedzieć czy wczesniej było inaczej, i jeżeli to ja coś
namotalem to w jakim momencie mogło to się tak stać.
Fleszować biosu nie za bardzo mi się chce, bo to napewno skończy się
jakimś nieszczęściem. Może zatem sznowni grupowicze mają jakieś sugestie
w tym temacie, coś się skopało czy też o czymś nie wiem?

Pozdrawiam serdecznie.