Re: klawiatura

Autor: Rafal Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 18:17:23 MET DST

Uzytkownik "Anet" <anet15@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:6cc7g0hr5538tdiulped5eou9812kc6n6r@4ax.com...
> Witam.
>
> Co prawda chodzi o klawiature do laptopa, ale stosowniejszej grupy nie
> znalazlam.
> Otoz, przestal dzialac jeden z klawiszy na klawiaturze (strzalka w
> dol), a do tego przy restarcie komp wydaje miarowe pojedyncze sygnaly,
> co zapewne oznaczy blad klawiatury. Po wcisnieciu entera, system sie
> laduje. Generalnie zachowuje sie tak jakby ten klawisz byl ciagle
> wcisniety, az do czasu gdy nie nacisnie sie innego. Wskazywaloby, ze
> elektrycznie jest ok, ale gdzie jest problem i jak go rozwiazac?

Rozkrecenie klawiatury raczej niemozliwe klawiatury do notebookow sa raczej
nitowane:)
Mozesz zdjac ten klawisz ( prawie we wszystkich znanych mi klawiaturach jest
to mozliwe) po prostu chwytasz klawiasz i ciagniesz do siebie ale w
wyczuciem Pod spodem jest zazwyczaj gumowo grafitowy mikrostyk ktory mozesz
albo calkiem wyciagnac albo odchylic i wyczyscic to co pod spodem Jesli to
nie pomoze to raczej juz nic nie pomoze
Rafal