Re: Wentylacja PC :)

Autor: igor <nieprawdziwy.adres_at_poczta.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 16:27:03 MET DST

> Oooooo....:O
> Podoba mi się Twój pomysł.A więc do dzieła :)
>
> Pozdrawiam
> Piotrek Sz.

Dzięki za uznanie... Dodam, że na końcu rury jest drugi wentylator (z
poeodiu zwiększonych oporów powietrza) ale przeważnie chodzi "na pół
gwizdka - 5V) rurę wyprowadziłem do przodu, w wolnych zatoczkach napędów
żeby żona nie gadała, że brudzę ścianę za kompem - miło dmucha po
nogach. Procek to żaden gigant, gigahercowy Athlon@1200, ale z tych
starych, grzejących jak cholera. Nie jest głośno, ale brakuje mi
regulacji obrotów tych wentylatorów...Kiedyś zasilałem jae z
zewnętrznego zasilacza z regulacja napiecia, ale mi padł
igor