EPOX 8RDA3+

Autor: Sebastian Rościszewski <Sebastian_at_Rosciszewski.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 13:18:34 MET DST

Skladam kompa i mam zamiar kupic pamieci ale nie wiem jakie beda najlepsze.
Nie mam zamiaru podkrecac procka (Atlon 2800+). Wiec jakie kupic w gre
wchodza 2 sztuki poniewaz chce by chodzily w dualu. Maja to byc 400setki
333setki? Jak kupie TwinMosy 400setki zestaw 2kosci do duala to jak je
puszcze na 333 (by dzialaly synchronicznie) to pojdzie bez problemu? Czy tez
kupic 2 kosci Kingstona 333setki i po problemie z dywagacjami? Jeszcze jedno
czy ta plyta bez problemu dziala z TwinMosami TWISTERAMI? Pozdrawiam:

--
Sebastian Rościszewski