mikrofon w kx?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 11:23:51 MET DST

Witam

zakupilem sobie ostatnio SB Live! 4.1. No i mam do tego sluchawki z
mikrofonem.
Zainstalowalem sobie drivery SB oryginalne i chodzilo sobie wszystko, a
potem wynalazlem takie cos jak projekt kx i spodobalo sie duzo bardziej niz
standardowe sterowniki =)

problem tylko jeden - nie potrafie uruchomic mikrofonu! w standardowym
sterowniku troche pogrzebalem i bez problemu chodzil, a tu za nic nie
potrafie! kombinowalem rozne ustawienia, ale kombinacji jest duzo, a ja nie
do konca ogarnalem jak to dziala (panel sterowania kx'ow).

jakby ktos wiedzial co i gdzie ustawic to bylbym wdzieczny za pomoc, bo nie
chce spowrotem do driverow Creative'a...

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl