problem z instalacją HP PSC1210

Autor: natka24 <natka24WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 10:42:18 MET DST

Witam,

Zakupiłam drukarkę z wbudowanym skanerem HP PSC 1210 i nie mogę zainstalować
sterowników. Mam Windows XP i w czasie instalacji sterowników z płyty wyskakuje
komunikat, że nie mają certyfikatu zgodności z XP. Po wciścięniu
klawisza "Kontynuuj pomimo tego" kreator dodawania sprzętu stwierdza że "te
sterowniki nie są przeznaczone dla tej platformy"
Instalacja zostaje przerwana. Przy próbie wykorzystania sterowników ze strony
www hp w wersji polskiej i angielskiej jest to samo.

Czy ktoś spotkał się z tym problemem i zna sposób jak zainstalować tę drukarkę??
Czy sterowniki do Win2k lib WinMe pomoga??

Z góry dziękuję
Natka

PS. Na opakowaniu jest logo z napisem "ta drukarka jest zaprojektowana dla
WinXP" :(