Re: TFT zakupione :)

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 07:51:57 MET DST

ofcorse ze lookalem na te eizo ale se to darowalem i wogole nie zaluje

musze sie tylko przyzwyczaic ze to nie crt i rozdzialki sie roznia ;)

te eizo nie mialo tak dobrze oswietlonej matrycy na calosci
mialem 3 kola na monitor
dvi mi nie jest do niczego potrzebne ( chociaz w opcjach moniotrka jest
mozliwosc przelaczenia na to wyjscie chociaz go nie ma hehe ) no i zakladam
ze jest do dokladnie to samo co model 991 z strony benq

sprawdzalem monitory kilkoma programaami, kolory sa jak najbardziej zywe
w domu sprawdzilem filmy bo bardzo duzo ich ogladam i wygladaja super
brithness mam na 0, no i gierki tez miodnie wygladaja a najwazniejsze ze
nic mi nie miga ani tez swiatlo sie nie odbija od monitora.

wszelkie moje obawy sie rozwialy i jestem w 100 % zadowolony

ps. stronki przy przewijaniu tez nie smurza