Re: Denerwujacy RAID - pomozcie! [dlugie]

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 01:36:08 MET DST

"BeePee" <beepeeusunto@autograf.pl> wrote:

> No wlasnie chcialbym to jakos naprawic, tylko ja nic nie robilem z tym.
> Poprostu wlaczylem kontroler i to jus sie pojawilo. Nie orientuje sie
> jeszcze w tym i nie wiem, jak sie w ogole tym poslugiwac.

Poczytaj instrukcje od płyty głównej. Tam na pewno wszystko jest ;-)

Podobno [Ctr]+[h] wchodzisz do menu kontrolera.
Przynajmniej tak tu napisali (jeden z 1wszych linkow
wyplutych przez google):
http://www.ocworkbench.com/hardware/abit/bx133/bx133p5.htm

Uważaj. Bo bawiąc się tym, możesz stracić dane z tych
dysków (zwłaszcza jeśli nie wiesz co robisz ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przybysz