Celeron M 1.3GHz

Autor: Grzegorz <falszywy_adres_at_yahoo.com>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 23:51:48 MET DST

Troche sie pogubilem w oznaczeniach procesorow. Mam do kupienia laptopa z
procesorem Celeron M 1.3GHz. Czy ktos moze mi przyblizyc jaka jest
rzeczywista predkosc tego procesora? Jak ma sie to do np. zwyklego Celerona
2.2GHz. Czy ktos pokusilby sie o przykladowe porownania do innych
procesorow?

Dzieki,

--
Grzegorz
Better to understand a little than to misunderstand a lot.