Re: Wirus/szpieg - strasznie uciazliwy...

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 22:08:56 MET DST

Halo, in news:cdudle$4vk$1@inews.gazeta.pl, Mancer hat geschrieben:

> Jak nie poskutkuje to dynamitem go: HijackThis.exe
> I sprawa załatwiona ;-)
> Tylko uważaj bo za pomocą HT można też pożyteczne rzeczy
> usunąć. Jak się nie znasz to save log i zapostuj na grupę.
> Mimo NTG może ktoś pomoże ;-)

Zgadza się. HiJackThis to bardzo pożyteczne narzędzie, problem tylko w
tym że trzeba mieć jakąś wiedzę i doświadzenie żeby go używać. Inaczej
można trochę namieszać. HJT nie da się używać tak jak Ad-Aware gdzie
wystarczy kliknąć kilka razy <OK>.

Nie mniej polecam HJT. Jest to jedno z moich postawowych narzędzi przy
czyszczeniu systemów, na którymi mam zrobić porządek.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,