Re: wolny komp

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 22:04:22 MET DST

Halo, in news:cdudvq$crn$1@mamut.aster.pl, kruger hat geschrieben:

> Porownaj sobie swiezo postawiony system a taki np polroczny, ktory
> juz sie totalnie sypie, zauwazysz roznice:>

Często mam okazję porównywać mój komputer (system został postawiony
około 1,5 roku temu) z komputerami znajomych, na których system
postawiony miesiąc temu już się sypie i komputery te są przynoszone do
mnie żebym zrobił z nimi porządek;-) Wszystko zależy od umiejętności
użytkownika komputera. Jestem głęboko o tym przekonany że systemy
Windows 2k i XP w rękach _świadomego_ użytkownika mogą bez problemu
służyć przez bardzo długi czas.

> oczywiscie mowa o
> kompach domowych, bo w biurach to i nawet 3letnie systemy sprawuja
> sie w miare ok (doswiadczone osobiscie)

Widocznie w biurach są lepsi administratorzy systemów;-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,