Re: Pytanie o sklad zestawu

Autor: imax <imax_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 20:36:20 MET DST

Grzegorz Skaruz napisał(a):

> - Athlon 2200 - 360 zł

Mam i polecam, zmniejszyłem napięcie z 1.6V na 1.5V, nie podkręcałem bo
mi nie potrzeba, a temperatura spadła o 10 stopni.

> - Celeron 2000 - 308 zł
> - Celeron 2400 - 333 zł
>
> Z archiwum grupy wynika że zdecydowanie Athlon, natomiast w sklepie
> polecili mi Celerona ze względu na stabilność.

Athlony są równie stabilne jak procesory firmy Intel.Bzdur Ci w sklepie
naopowiadali.A Athlon jest o wiele wydajniejszy niż Celeron.

> - płyta główna
> I tu spory problem gdyż zupełnie nie mam pojęcia.

Sam używam Solteka 75FRN2-L i z całą odpowiedzialnością mogę go polecić.
Jeśli chcesz coś tańszego to używałem bez żadnych kłopotów również Asrocka.

> Potrzebuję płyty bez zintegrowanej grafiki, z sieciówką 10/100, może
> być ze zintegrowaną muzyką.

Obydwie polecone przeze mnie płyty spełnią Twoje oczekiwania.

> Czy warto brać z kontrolerem SerialATA? Na razie dyski mam na ATA100 i
> ATA66. I chyba najważniejszy punkt: musi być wydajna.

Nie warto.
NForce jest najwydajniej pracującym chipsetem.

> - obudowa - jakiś ładny wygląd :) A poważniej to aby miałą wyjścia USB
> z przodu (obecnie nie mam)
> Będę wdzięczny za sugestie. O konkretnych modelach poczytam jeszcze w
> archiwum, ale przydałaby się jakaś podpowiedź. Różnych kombinacji jest
> na pewno sporo.

Obudowa to kwestia gustu, natomiast zwróć uwagę na zasilacz.
Ja kupiłem ModeComa 300GTF (na giełdzie w wwie 100zl) i pracuje bardzo
stabilnie i cichutko.

--
imax
Żubr występuje w puszczy.