Re: Abit NF7 v.2.0 BIOS - problem

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 19:37:18 MET DST

Sat, 24 Jul 2004 18:56:11 +0200, na pl.comp.pecet, Kuba Kubrynski
napisał(a):

> Faktycznie "CMOS checksum error". A klawiatura jest na PS. Komp
> wypisuje, że wczytuje domyślne ustwienia i na tym się kończy.
najlepiej flashowac bios pod dosem, nie pod windowsem.
a wypisuje tez komunikat 'checking nvram'?
Poszukaj w internecie inna wersje (starsza) biosu do twojej plyty i sposobu
na wgranie go z dyskietki. Wiem ze na pewno bios awarda ma taka funkcje,
tylko nie wiem, czy w tym przypadku zadziala (sam nigdy nie mialem okazji
tego robic).

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.