Re: czy kupić HP Photosmart7760

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 18:26:55 MET DST

Użytkownik "marcus075" <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:cds9fm$3s5$1@korweta.task.gda.pl...
> ?!?!?!?! Czeladź, M1, MediaMarket, mają fotolab, bodajrze 2zł od zdjęcia w
> rozmiarze "pocztówka" [10x13cm AFAIR]. W tym papier oczywiście. Zdjęcia
> bardzo dobrej [IMO] jakości.

No jak Ty uwazasz M1 i MediaMarkt za dobre laby to ja sie wycofuje z
wypowiedzi hehe...
Ja mowie o _dobrych_ zdjeciach a nie przecietnych (a Idioci raczej z
przecietnymi maja problemy)

A do takich to lepiej kupic Epson PictureMate, papier, atrament,
PaintShopPro (albo jakis OEM Photoshopa) i smigac samemu. I drukowac tylko
_dobre_ zdjecia,a nie milion strzelony nowa syfrowka. Wtedy bedzie sie
oplacac druk. I osiagniesz to co chcesz, a nie to co panu w labie sie
przysnilo.

WL