Kaspersky AV do dupy...

Autor: Rafal <rafal_at_pc-net.nospam.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 18:53:37 MET DST

Nie wiem za co ludzie płacą.
Zrobiłem mały test, wszedłem na "hackerską" strone www i sciągałem troszke
plików.
Kaspersky z nowymi bazami chodzi cały czas.
Nawet nie zauważył jak załapałem 16 wirusów i trojanów, z czego 6 z nich
załadowało sie do autostartu.
Po restarcie windy wirusy zostały załadowane do pamieci komputera i
spowolniły go strasznie.
Kaspersky nadal nic !!!!!
Dopiero przy skanowaniu plków zareagował
Czy tak ma działać program antywirusowy?????
Napisałem do nich to mnie olali, jak zawsze zresztą, głupie tłumaczenia ze
nowe wirusy i stare bazy, a to nieprawda
Co o tym sądzicie?