Re: Abit NF7 v.2.0 BIOS - problem

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 18:15:46 MET DST

Sat, 24 Jul 2004 17:02:11 +0200, na pl.comp.pecet, Kuba Kubrynski
napisał(a):

> Mam taki problem: Zrobiłem update BIOSu przez FlashMenu na wersje 2.4,
> ktora jest na bank do rev.2 i jest na oficjalnej stronie Abita.
> Po zresetowaniu kompa wypisał : BIOS checksum error, loading defaults i
> się zawiesił (nie da się wejść do setupu). Zrobiłem reset CMOSu zworką
> ale dalej jest to samo. Procesor mam Athlon 2000+. Macie jakieś pomysły?
Witam.
Komunikat, ktory sie pojawia to "BIOS cheksum error", czy "CMOS cheksum
error"? Zawiesil sie, czy tylko nie wykrywa, gdy naciskasz klawisze (zdaje
sie ze del lub f1)? Czy masz klawiature na USB? Byc moze nie mozesz wejsc
do setupu, poniewaz gdy zresetowaly sie ustawienia, wylaczyla sie tez
obsluge usb.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.