2 komputery - połączenie | drukowanie z innego kompa

Autor: Kuba <jakub_zol_at_go2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 12:02:39 MET DST

Witam,

Problem jest trywialny więc proszę wybaczyć: Mam w domu, w 2 pokojach
(przez ścianę) 2 komputery. Do mojego komputera podłączona jest drukarka -
kabel przez USB. Zastanawia mnie bardzo czy (a jeśli tak, jak) da się zrobić
coś, aby móc drukować dokumenty nie tylko z tego komputera który jest bezp.
połączony z drukarką, ale również z tego drugiego ? Czy muszę w tym celu
postawić sieć ? Jeśli tak to, jeśli się da - jak to zrobić ?
Drugie pytanie: Wspomniałem, że mam 2 PCty i chciałbym móc (jak się da) coś
takiego, aby móc mieć dostęp z jednego komputera do zasobów drugiego
(oczywiście w ramach ustawień) - coś na wzór Otoczenia Sieciowego. Czy da
się to zrobić ? Jeśli tak to, jak w poprzednim pytaniu - jak (gdzie mogę
szukać pomocy) ?

Przepraszam za z pewnością idiotyczne pytania, ale bardzo by mi na tym
zależało;)
Za każdą pomoc serdeczne dzięki.

Pozdro,

--