Re: Temperatura HDD

Autor: desperat <boitanoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 11:49:37 MET DST

> Zdecydowanie nie polecam pracy hdd przy takiej temperaturze.
> Ja w ten sposób usmażyłem już dwa dyski (na szczęście obydwa
> na gwarancji). Najtańszy wiatrak kosztuje ok 20zł - załatwia
> sprawę w zupełności.

mam taki sam dysk i tez przy dotyku jest bardzo gorący. Ale co z hałasem??
Kiedys w pcwk czytalem o chlodzeniu dysku plaszczem wodnym. Trzeba go wlozyc do
torebki plastikowej i calos zanurzyc w pojemniku z wodą. Spełnia to dwie
funkcje naraz: chłodzenie i wyciszenie.
BTW ten Segate 80GB, przez pierwsze 3 lata byl poprostu bezszelestny! teraz
terkocze przy czytaniu/pisaniu tak jak jakis stary Caviar.

pozdr,