Re: ddr 400mhz 3cl czy 333mhz 2,5cl?

Autor: Tomasz <tomek_at_ravinet.one.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 10:48:34 MET DST

Użytkownik "maX" <aver@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cdrsln$n93$1@helios.nd.e-wro.pl...

> Użytkownik "Tomasz" <tomek@ravinet.one.pl> napisał w wiadomości
> ma
> wybrakowane
> >

> O to właśnie chodzi. W SPD (część każdego modułu pamięci) jest zapisane z
> jaką maksymalną częstotliwością może chodzić przy danym CL pamięć ( do
> sprawdzenia Sandrą/Aidą). Moduł DDR400 CL3 powinien działać w 333 na
CL2.5,
> a w 266 na CL2.

Hmm... czy ja dobrze rozumiem, że w podanym przykładzie 333 i 266 to są
częstotliwości taktowania magistrali? W takim razie mam zamiar kupić bartona
2500, który ma 333. Zatem DDR400 CL3 będzie działać w tym przypadku na CL
2,5? Samoczynnie czy trzeba gdzieś coś przestawiać? Jeszcze jedno pytanie:
czy częstotliwość fsb płyty głównej ma tu jakieś znaczenie?

T.