Re: hdd torture test?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 10:14:37 MET DST

On Thu, 22 Jul 2004 22:34:12 +0200, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> IMHO najlepiej jest użyć programu diagnostycznego
> ze strony producenta danego HDD.

Odkąd SeaTools'y Seagate'a pokazały mi, że dysk jest całkowicie
sprawny, a po krótkim używaniu go w systemie widać było, że nie do
końca wszystko jest z nim w porządku, przestałem bezkrytycznie wierzyć
programom diagnostycznym "ze strony producenta".
To było już długi czas temu więc może coś się zmieniło, ale ja
osobiście wolałbym jednak testy praktyczne ;-)

--
Pozdrawiam
  Bartek