Re: Jak jest z gwarancja na sprzet

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 01:06:59 MET DST
Message-ID: <cds5s5$8fv$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "michu" <michu2891@op.pl> napisał w wiadomości
news:cds3mg$qfd$1@news.onet.pl...
> Jestem aktualnie w USA i zauwazylem ze ceny sprzetu sa tu znacznie nizsze
> niz w Polsce, zastanawiam sie czy nie kupic sobie tu troche gratów i nie
> przywiesc ze soba zamiast placic drozej w kraju. Tylko nie wiem jak jest z
> gwarancja, czy sa jakies firmy produkujace sprzet ktore zapewniaja
> ogolnoswiatowa gwarancje? Tak ze jak cos sie zwali to powiedzmy wysylam to
> do przedstawiciela w Polsce i oni rozpatruja gwarancje.
> Czy tez musialbym ryzykowac ze jak sprzet nie bedzie dzialal to strace
kase.

jak wiem to toshiba i dell uznaja gwarancje, przy czym ten drugi nawet nie
wymaga karty gwarancyjnej a Service Tag... a dowiedziec sie zawsze mozesz
wysylajac maila do polskiego przedstawiciela...
Received on Sat Jul 24 01:10:16 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 24 Jul 2004 - 01:51:19 MET DST