Re: DOS rozdzielczość

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to__at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 00:00:40 MET DST

w <news:cdrpfh$dku$1@korweta.task.gda.pl>
Miklewicz Marek napisał(a):

> Witam
> a moze wystarczy emulator DOSa np. DosBox (
> http://dosbox.sourceforge.net/ ) a dokladniej
> http://prdownloads.sourceforge.net/dosbox/DOSBox0.61-win32-installe
> r.exe?download. ja mam laptopa, w ktorym rowniez natywna
> rozdzielczosc wynosi 1024x768 i mimo, ze w Windowsach czcionki sa
> paskudne w innych rozdzielczosciach to jak odpale DosBoxa a pod
> nim jakis program to wszystko ladnie smiga. Inna sprawa to fakt,
> czy twoj komputer uciagnie DosBoxa z tym programem i czy w ogole
> program ruszy ale sprobowac nie zaszkodzi

Koputer to Celeron 1GHz, 128MB RAM
Z tym, że pod DOSem uruchamiana jest sieć na Novell Netware i dopiero
po zalogowaniu ten program. Nie wiem czy to pójdzie na emulatorze.

Dzięki wszystkim za pomoc.
Spróbuję z NCC a jak się nie uda to przyjdzie przywyknąć :-)

--
	Thin-Man
---Mama says,"Stupid is as stupid does"---