Re: problem z rozdzielczoscia

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 23:45:45 MET DST

Proces Malek <malek@onet.pl> zwrócił błąd:
> sciagnelem nowe sterowniki od intela i nic :(
> Po zmianie rozdzielczosci windy na 800x600 rowniez nie rozciaga ekranu
> tylko jest w oknie jak gry :(

Co jest na zakładce Intel Graphics Technology? Ściągnij też najnowsze stery
do LCD (czyli monitora), widziałem takie na FTP maxdaty.

W sterach do grafiki intel 852 i 855 (mobilnej) jest coś takiego jak
Graphics Option/Panel Fit/(Enabled). Ta opcja jest specjalnie do tego co
chcesz osiągnąć. Może też to gdzieś masz?

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze