Re: Jak odlaczyc kabel zasilajacy - pomysly?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 14:58:44 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński napisał:

> wtyczka zasilajaca ni kija nie chce wyjsc z dysku :-/

Heh, strasznie wredna przypadłość. Czasami trafi się taka wtyczka,
że faktycznie ciężko ją wyjąć. Ja robię to dużymi kombinerkami -
ostrożnie, ale z dużą siłą łapię molexa za wąskie boki (czyli
ściskam go wzdłuż szerokiej krawędzi) i podważam kombinerki o
obudowę dysku. Zawsze działa i jeszcze nigdy nic nie strzeliło.

P.S.
Kiedyś miałem w pracy takiego wielkiego kolegę, który miał imadła
w palcach (był kulomiotem) i takie wtyczki wyjmował jednym,
delikatnym ruchem ręki ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper