Re: LG FLATRON FT 795

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 14:49:22 MET DST

user napisał:

> czy ktos mial moze do czynienia z monitorem LG FLATRON FT 795?

Mam takich kilka w pracy. To całkiem dobre monitory, tylko
niektóre mają drobne problemy z geometrią. Oczywiście można je
wyregulować, tylko potrzeba na to odrobiny cierpliwości.

> Slyszalem, ze ma jakies problemy ze sterownikami.

Nic z tych rzeczy. Pod każdym systemem śmiga bez najmniejszych
problemów.

> Czy WinXP wykryje mi go bez problemu?

Nie pamiętam, czy Win XP już sam posiada sterki do tego monitora,
czy będziesz musiał zapodać z dyskietki. Nie zmienia to faktu, że
pod Win XP działa tak samo dobrze jak pod każdym innym.

--
                        Pozdrawiam, Sniper