Re: Jaki notebook?

Autor: Sir-Torpeda <fve-gbecrqn_at_jc.cy>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 13:36:00 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cdqr77$fv8$1@news.onet.pl...

> Tak jak wspomniał wcześniej kolega taki notebook musiałby
> mieć kartę pokroju FX 5600 i do tego z minimum 256MB RAM'u
> (choć 512 MB to jest optymalna pojemność).
> Mając 5k zł lepiej kupić desktopa i jeśli zależy ci na mobilności to
> do tego 15" LCD (choć to w ostateczności - na dobrego LCD też
> jest jeszcze ze 3-4 lata za wcześnie).

Swoją drogą, to ja o takim rozwiązaniu myślę, bo na notebooka mogę
przeznaczyć max 7000, a tak to ~1500 na LCD, ~2000/3000 (nie znam się
aktualnie na cenach, więc tylko szacuję) na mobo, procek i ram, dysk i
obudowę wraz z zasilaczem, ~300/500 na słuchawki 5.1 i... cymesik:) Ale
tutaj niestety wciąż pozostaje problem małej mobilności - bo dość często
będę ze studiów do domu na weekendy jeździł, a nie będę przecież wtedy
kompa zabierał ze sobą...

--
Sir Torpeda