Re: PC -> TV

Autor: Pepe2k <andrew_plNO-SPAM_at_NO-SPAMo2.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 13:04:53 MET DST

Uzytkownik "Kompaner" <kompaner@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:cdqnat$noa$1@news.onet.pl...

> Witam!
> A ja wlozylem kable zakonczony wtyczka s-viedo 4-pinowa w takie gniazdko.
> Ii dziala.
> A co! Bede moze kabel zmienial czy cus?

Bardzo mozliwe! Ale probllem w kartach ATi pojawia sie kiedy indziej...
rzecz w tym, ze inaczej sa rozlozone piny dla sygnalu zespolonego, ktory
podpinasz do TV przez chincha. Sproboj sobie podlaczyc przez przejsciowke
pod TV przez chinch i jezeli bedziesz mial obraz czarno bialy to wlasnie w
tym problem - w kablu i/lub telewizorze.

Pepe2k