Re: problem z rozdzielczoscia

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 12:38:33 MET DST

Proces Malek <malek@onet.pl> zwrócił błąd:
> notebook to MAXDATA ECO 3150 X , grafika IntelR 82845 GV max 64MB DDR
> RAM, AGPx4 , windows xp , BIOS hm
> pisze american megatrends v2.53 , widzialem kilka biosow ale w tym nie ma
> nic do ustawiania , tylko porty , boot i security i power. W zaawansowanych
> grafiki tez nie ma tych ustawien.

W windowsie taka opcja BIOSu nawet nie jest potrzebna, sam powinien
rozciągać ekran (przy pomocy sterów grafiki). Czasem wystarczy zainstalować
nowe sterowniki. Ściągnij te z maxdaty. Albo lepiej ze strony Intela.

Nie mam pod ręką kompa z grafiką intela, ale spróbuj znaleźć coś na
zakładce o nazwie Intel Graphics Technology. Może nic nie być - takie
rzeczy się zdarzają jeśli chipset jest w wersji desktopowej, a nie
mobilnej.

Zrób mały test - otwórz normalnie windowsa. Ekran powinien być 1024x768.
Wejdź do ustawień grafiki Ustawienia/Zaawansowane/Adapter/Pokaż wszystkie
tryby. Tam wybierz któryś tryb 800x600. OK, OK, OK i zobacz czy się
rozszerzy na cały ekran.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze