Re: 120GB

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 12:37:52 MET DST

Sniper wrote:

> W pełni podzielam zdanie przepiścy. Ten wentylator wygląda jak
> zwykły odpad wyciągnięty z któregoś ze spalonych zasilaczy L&C
> albo Megabajt :) W dodatku jak to jest zrobione! Przewody różnej
> grubości (pewnie rozcięty rozgałęziacz do dysków :), jakieś taśmy
> izolacyjne (zamiast opasek termokurczliwych), plątanina kabelków
> przy wtyczce. Ciekawe, czy chociaż te kabelki są zlutowane, czy
> skręcone w palcach i zawinięte dla niepoznaki. A fe! Nie
> protestowałbym, gdyby taką amatorkę ktoś zrobił sobie w domu, ale
> wystawiać coś takiego na sprzedaż? Zastanawiam się, czy trik
> [...]

fakt, ja sam takie sobie zrobilem i musze przyznac, ze w porownaniu z
jakimis "firmowymi" sprawdzaja sie wysmienicie ! mam 5 sztuk w obudowie
i naprawde temp spada od 10-15 celkow przy np dysku grafie. Wole jednak
takie, a nie przeplacac za firmowe. Z reszta jakby byly tansze to bym
nawet wciagnal pare :)