Re: Plyty z RAID'em na nForce2

Autor: Radioactive <no-reply_at_go2.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 10:47:05 MET DST

> Nie sprawdzałem tego, dla mnie wazne jest ze dziala i spelnia swoja
> funkcje. A jezeli to jedyna plyta z Raid na ATA to nie ma z czym
> porownywac.

OO! Mozna przeciez porownac plyty bez kontrolerow zintegrowangych
za to z kontrolerem niezaleznym na karcie rozszerzec.
No i jesli ktos by takie wyniki pomiarow z SiSoft Sandry zamiescil
bylbym bardzo wdzieczny.
Mam tu na mysli przykladowo sprzedawane ostatnio przez Komputronika
ST Lab'y. (Kurde musze sie dowiedziec na jakim chipie to chodzi).

Pozdr., Rad.