Re: czy kupić HP Photosmart7760

Autor: Marcin <marcinb_at_infinity.net.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 06:48:05 MET DST

marcus075 wrote:
> Na obywatelu Beef oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB wymusiło

> Którą?:>

Widac w topicu, tylko Ty prawdopodobnie, jako osoba, ktora wszystkiego
musi sie czepic, nie zauwazyles tego, ale na przyszlosc - byc moze po
prostu okulista pomoze, jezeli nie - to najblizsza poradnia
psychologioczna, lub w ekstremalnym wypadku spacer i odpoczecie od
sleczenia przed monitorem. I nie, nie zauwazylem zadnej ironii w Twoim
poscie.

> Bo jak chcesz fotki drukować to taniej w laboratorium cyfrowym wychodzi, i
> tyle.

Za i tyle to ludzi zabijaja.

--
MB