Re: niewłąściwe wskazania Asus Probe prędkosci wiatraka na CPU

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 04:50:40 MET DST

> Każesz mu zapisywać do pliku, a potem n.p. przez accesa
> robisz sobie wykresy jakie chcesz.

właśnie to zauważyłem - cienko w sensie, że mało wygodnie. fajnie że to
wypuszcza ale żebym musiał excela (w sumie w nim szybciej niż w accesie)
odpalać, żeby sobie na bieżąco prześledzić jak mi przez ostatnie parę
minut pracował wiatrak czy CPU sie grzało... no mało to podręczne. :)

no ale nie można mieć wszystkiego. tu punkt jak byk dla PROBE'a...

--
iTuiTu