Re: Ktory Radeon?

Autor: John <john_at_smitch.com>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 01:39:56 MET DST

> b) Gigabyte Ati Radeon 9600SE 128DDR (nie wiem ile bitow, ale zapewne 128)
?

niestety raczej 64 (chociaz ciezko w to uwierzyc, to dymaja nas w.....)
natomiast mam R9100 i ta karta wiesza sie z byle powodu, niewiem moze
cos poprawili i teraz jest lepiej z 9200 ( niby to 9100 z obcietymi
TMU, ale moze byly jakies bledy w kosci i poprawili) bo 9100 , w wersji
ktora mam jest schrzanione napewno - nie polecam. wiesza sie wszysto
co jest bardziej skomplikwane (chrome , painkiller), ostatnio pisalem
program i rending linii z wlaczona mgla i z pixel shaderami powodowal
pojawienie sie kolorowych pasow na ekranie (jak na C=64 :] ),
co tez powoduje zreszta dluzsza gra w chrome i painkillera
(pomaga wtedy tylko restart) - to wszystko na orginalnej 46 (chyba)
wersji starownikow - lol.

pozdro Bach.
www.bach2k.republika.pl